javascript - use tags <script> with if and else -


i have script tag this:

<script src="cordova-2.5.0.js"></script> <script src="js/jquery-1.7.2.min.js"></script> <script src="js/jquery.mobile-1.1.1.min.js"></script> <script src="js/jquery.xdomainajax.js"></script> <script src="js/xml2json.js"></script> <script src="js/zipplugin.js"></script> <script src="js/jquery-ui.min.js"></script> <script src="js/jquery.ui.touch-punch.min.js"></script> <script src="js/prefixfree.min.js"></script> 

app wrote using phonegap android want use code in web. , dont use web page.

have way using if else in html:

if(anything) {     <script src="cordova-2.5.0.js"></script>     <script src="js/jquery-1.7.2.min.js"></script>     <script src="js/jquery.mobile-1.1.1.min.js"></script>     <script src="js/jquery.xdomainajax.js"></script>     <script src="js/xml2json.js"></script>      <script src="js/prefixfree.min.js"></script> } else {     <script src="js/zipplugin.js"></script>     <script src="js/jquery-ui.min.js"></script>     <script src="js/jquery.ui.touch-punch.min.js"></script> } 

i dumper, please me. reading!!!

edit:

if want change script tag:

<script src="js/prefixfree.min.js"></script> 

become this:

<script src="http://smartphone.thnt.vn/vietgames/gheptranhtu/web/js/prefixfree.min.js"></script> 

have anyway make variable like:

var key ="http://smartphone.thnt.vn/vietgames/gheptranhtu/web/" 

and use in tag this:

<script src = "key + 'js/prefixfree.min.js'"></script>  

for first part. can this:

if (anything) {     $('head').append('<script src="cordova-2.5.0.js"></script>')         .append('<script src="js/jquery-1.7.2.min.js"></script>')         .append('<script src="js/jquery.mobile-1.1.1.min.js"></script>')         .append('<script src="js/jquery.xdomainajax.js"></script>')         .append('<script src="js/xml2json.js"></script>')             .append('<script src="js/prefixfree.min.js"></script>') } else {     $('head').append('<script src="js/zipplugin.js"></script>')         .append('<script src="js/jquery-ui.min.js"></script>')         .append('<script src="js/jquery.ui.touch-punch.min.js"></script>') } 

to change script tag, this:

var key ="http://smartphone.thnt.vn/vietgames/gheptranhtu/web/" $('script[src="js/prefixfree.min.js"]').attr('src', key + 'js/prefixfree.min.js'); 

Comments

Popular posts from this blog

Perl - how to grep a block of text from a file -

delphi - How to remove all the grips on a coolbar if I have several coolbands? -

javascript - Animating array of divs; only the final element is modified -